så jävla lågt...

asså att bara kunna sitta å ta för sig av all skit som kommer är precis vad jag gör, asså hur jävla feg kan man va så att man går bakom ryggen på sina vänner bara för att känna sig stolt??:O fan va trött jag är på alla er som sitter å tror att ni är coola bara för att ni trycker ner andra, jag tänker inte sitta här å bara glo å tänka att just nu sitter det förmodligen 10 personer som ljuger ihop massa rykten om mig å mitt liv. nu tänker jag göra ngt åt det, ni som inte gillar mig för den jag är. asså jag tänker inte ändra mig för er skull, jag tänker vara den jag är å gillar ni inte det så säg det till mig istället för att sitta å snacka skit för det är så jävla fegt, asså vad tjänar man på det, visst man kan känna sig cool den första tiden men sen då? när man har förstört vänskapen vad ska man säga då?? dom jag pratar om vet nog vilka dom är när dom läser detta. om dom nu gör det.ni är så jävla låga vet ni det?



Kommentarer
Postat av: tha gangsters som du hatar

"förlåt" ohh för det du tycket att vi ha gjort osv..

vi "lovar" att aldrig göra så mer,

2010-08-30 @ 19:55:48
URL: http://bogolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0