Ricky...

asså ricky jag fattar inte vad du håller på med, asså kan du inte iaf ta å va lite ärlig mot mig. just nu har jag bara sån jävla lust att skita i dej tills du lugnat ner dej men jag vill inte det, jag vill ju bara hjälpa men du blir så jävla sur såfort jag gör ngt:O asså orkar inte med dehär mer, ring mig så att vi kan snacka oss igenom detta, jag tänker inte gå runt å tro att vi är vänner å sen få veta att du hatar mej eller ngt liknande. jag käftar inte mot dig om du inte käftar mot mig, så käfta inte mot mig då å ta å bete dig som en kompis å inte som ett jävla svin, jag trodde du var äkta men har jag rätt eller fel?? det kan du väll berätta för mig...


Kommentarer
Postat av: elin karlsson

fin bild!

2010-08-29 @ 21:21:41
URL: http://elonelinpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0