not jet!

känner att jag har blivit väldigt beroende av mig blogg och det känns i min fingrar men jag kan ändå inte sluta skriva, shit så jävla hemsk det känns asså:O ska försöka ta en liten paus med bloggningen i nån vecka eller så men jag tror inte jag kommer lyckas men vi får se, asså jag vill ha en systemkamera men just nu är mitt kort helt slut, men jag får väll ta å jobba lite, eller ahh ganska så mycket:P jag ska lägga ut en annons om hundvakt å sånt:) å sen ska jag jobba lite åt mammasen, nae nu tänker jag fan logga ut å gå å lägga mig å inte skriva ngt mer på bloggen ett tag:( fan va hems kdet kändes att skriva sådär men iaf nu ska jag logga ut hej då:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0