min data:D

nu är min data fixad igen. den behövde bara vila ett litet tag, men iaf nu ska jag ta å berätta lite om gårdagens filmkväll;)

jag var med hanna och persa och sen skulle vi möta jesper och jonne på stan, så vi stack dit å sen väntade vi:P men helt plötsligt kom dawid dit å började snacka, dom hade typ sagt till dawid att de inte var nån ide  att han skulle hänga med för han hade punktering på sin cykel, men de va kul att dawid kom:) men iaf sne kom jesper och jonne å då cyklade vi mot mitt hus, men sen skulle jag,hanna å persa kolla om lidl var öppet för vi ville ha mer läsk:P men då typ stack jesper så vi kunde inte starta filmen:P men sen kom han fasst han kollade inte på filmen utan satt å spelade spel på sin mobil:P men iaf, sen la han sig i sängen när de var typ 20 minuter kvar, å började skrämma hannah:P jonne fick mig att nästan slå ihjäl han för han skrämdes så sjukt mycke:P haha halva gårdagen var bra å halva dålig:) men ikväll är det rix fm å jag ska inte gå, det var lite mindre bra:P men imorn blir det göteborg:D å på lördag blir det lisseberg:P å söndag vet jag inte. men på måndag blir det ullared ;P så de kanske inte blir så mycket till bloggning i helgen men mycket telefonsnack med ..... haha hemligt;) men iaf sen får vi se vad jag gör när jag kommer hem:) men jag kommer lägga in as mycket bilder från lisseberg å från ullared, hoppas jag är på badhumöd för dennis har sagt att han ska slänga i mig i hamnen bland krabborna, fan va rädd jag börjar bli nu, usssh va jag hatar krabbor, men nu ska jag lyssna på lite musik:D förhoppningsvis så lägger jag in några inlägg i helgen men vi får se, nu ska jag sitta å webba med nån på msn:P ses;D

 min min är ju helt klart bäst å sandras ställning är helt klart en 2a:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0