inte trög??:O

asså bara för att jag skriver mycket om förlorad kärlek behöver det inte menas som att jag vill tbx till den tiden, det finns tusen andra killar som är bättre för mig än han. men hans leende är ngt jag aldrig glömmer. och hans underbara ögon som alltid kollade när jag sov. men med tiden förändras man och man glömmer gammal kärlek och finner ny!, jag gick ensam på den där läskiga grusvägen som ingen tjej vill gå på ensam. jag kunde bygga floder av mina tårar, bara av att se en bild eller höra ngn kärlekslåt fick mig att känna mig ensam. men varför kände jag mig så ensam?? jag är aldrig ensam, jag har alltid en vän som finns för mig, hon finns jämt när jag behöver henne. men när jag träffade min största kärlek glömdes hon snabbt bort och jag önskar att jag aldrig träffat hnm för då hade inte jag förlorat henne... jag vill bara säga till dej Stina Wilhelmsson att jag är ledsen för allt jag gjort mot dej p.ga av jesper, jag önskar att det aldrig hänt och jag är jätteledsen för det gumman. även om du fortfarande såtr där vid min sida när jag ska gå på den där vägen så borde du vänt om för länge sedan... jag stöttade inte dig när du var ledsen för jag bara tänkte på mig själv, men nu har jag förändrats gumman, jag är annorlunda. jag stöttar folk. jag har ändrat mig inför skolan helt å hollet(L) vi ses på tisdag i skolan och på kvällen inför bion:D älskar dej gumman<3333333


Kommentarer
Postat av: stina

naw älsk! du fattar inte hur mycket du betyder för mig! de som hände när du o jesper var tsm tycker jag att vi glömmer, vi börjar på nytt! ses på tisdag bion kommer bli kalaskul! <33 jag älskar dig bästa vän (L)

2010-08-20 @ 17:32:10
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0