inget att göra:S

asså har inget att göra, fan så jävla tråkigt, och orkar inte ringa nån kompis för jag är för trött:S jag känner fan för att träna ett tag, jag tror jag har blivit knäpp:O allvarligt jag vill fan börja träna skitmycket... shit asså men iaf, asså min kamera hade inget batteri så jag tog inga bilder men det kommer nog nån bild om jag får tag i den som har tagit bilder:P vi ska snart åka och köpa mer färg till mitt hår för vi har kommit på att jag måste ha 2 st för att kunna färga hela håret:P men vi får se hur jag gör med min hårförlängning, kommer sakna att inte ha långt hår;( men iaf nu ska jag inte babbla på utan gå å packa upp mina grejer:P skriver mycket mycket mycket mera sen

har inte hunnit lägga in några nya bilder på  datan så det får bli denna så länge, fasst den är bara nån vecka gammal så det blir ju inte so big deal:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0