i hate this shit!!

asså fan vad jag hatar att vara förkyld! ska fan börja sjunga igen på  fredag å min förkylning blir bara värre å värre;( jag är nästan aldrig förkyld men när jag väl blir det kan jag vara förkyld i flera veckor:S men vi får hoppas att det går över:) för min röst och gitarrs skull;) men nu ska jag gå å plocka fram lite kläder:P sen blir det att vara med hannah:) och kanske andreas:P men nu ska jag inte sitta å häcka framför bloggen så lägger in lite fler inlägg senare när en bit av dagen har gått så att det finns ngt intressant att skriva om:) men nu ska jag tydligen till hannah så jag måste gå, hej då bloggen och läsarna:) 


Kommentarer
Postat av: stina

sv; du är sjukt vacker ! saknar dig med älsk. mi får vara vi veckan (: <3

2010-08-29 @ 12:22:03
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0