Hemma!!:D

äntligen hemma från ett hårt,jobbigt,tröttsamt, men helt otroligt underbart läger:D tack alla simmare som gjort min helg speciell. jag har hafft riktigt kul ( förutom migrän ) och jag längtar till nästa läger. för då tänker jag inte ligga på min otroligt osköna säng:S då SKA jag ha mattias säng för den är jävligt skön:D hehe, men iaf snart skriver jag lite saker som händer men jag orkar inte skriva vad som hände på fredagen för det hände ändå inte så mycket speciellt:P

lördag: väckning 05.55, armhävningar och sittupps 06.00,lite frukt 06.10, simträning 07.45, frukost 8.00,chilla till 9.45,simträning 10.00-11.30. orkar inte berätta mer men varje timme när den slog hel skulle vi göra 20 armhävningar och 20 sittupps:P blev ganska jobbigt efter ett tag men vi får se om det ger ngt, har inte så mycket mer att säga förutom att jag tycker att vi hafft skitkul tsm och jag hoppas det blir lika dant läger nästa gång:D och eftersom jag tvingade mattias att läsa detta så säger jag bara detta till dig mattias:

för det första: jag är inte en kennylover;)
för det andra: nästa gång får du ta min madrass;)
för det tredje: tack för att du varit väldigt shysst mot mig dom senatse dagarna, aah för det mesta iaf;)


btw när jag ändå är igång och skriver så vill jag bara berätta att ikväll blir jag brunet igen;d


ni får ursäkta mina ögon men det var den bästa jag kunde hitta for now:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0