helt sjukt kul!!!

jag har inte bloggat nästan ngt alls dom senaste dagarna och det känns riktigt jävla hemskt:S men jag visste inte riktigt vad jag skulle blogga om så det fanns inte så mtcket att skriva, men nu ska jag börja skriva om lite viktigare saker, mitt liv, min vardag. andras liv. olika saker som kommer upp i huvudet:D haha typ som freaky week:P men nu ska jag fixa lite bilder som sen hamnar på bloggen:D jag kommer inte vara inne på bloggen på hela helgen tyvärr eftersom jag ska på simläger:S shit vad jag kommer sakna min älskade blogg;( men iaf tbx till verkligheten haha i'm weard eller hur det nu stavas, igår var jag med min älskade hannah, matilda ricky och max:P vi hade kul men det roligaste av allt var att jag fick åka max moppe som gick as fort:P haha jag skrek ganska så mycket när han körde iväg med mig och matilda, haha jag har varit med dom alla dagar den här veckan förutom i tisdags för då kunde ine ricky så då  var jag bara med hannah:P men nu ska jag ner och äta, och jag har inga bra bilder just nu så det får bli en vanlig bild... ses snart:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0