gitarrens dag

idag ska jag lämna in min lilla älskling(gitarren) på lagning, hoppas jag har råd att betala den:S det får vi väll se:P men jag längtar ttills den är lagad. då kan jag sitta å spela i alla evighet å glömma bort allt skit som hänt, men nu ska jag inte vara så långdragen. fast btw när jag ändå är igång å skriver så kan jag ju alltid berätta att jag har börjat blogga ganska så mycket, men har inte dirket kommit upp i speed direkt om ni fattar?;) men jag har också blivit beroende av musik och av att babbla på rejält:P kanske ni märkt på vissa inlägg:P
haha omg typ ingen kommer ju läsa mina inlägg för dom börjar bli så sjukt långa:P men iaf nu ska jag åka med min älskling till nonnes å få den lagad:P ses:D


 fick bli en bild på mej å mica när vi är som snyggast;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0