gitarren tbx:D

idag har skolan sugit riktigt hårt, eller aah inte helt för vi har fått en ny elev på spanskan:P haha inte för att det var så viktigt men iaf, efter skolan väntade jag på angelina som slutade 5 minuter senare än jag;) haha xD men iaf sen stack vi till stan å lämnade av sanna som satt på min cykel å jag skjutsade henne om man nu ska vara lite perfekt:P sen stack jag och angelina till nonnes för att kolla om min gitarr var klar men det var den tydligen inte så vi stack hem och åt nudlar:P sen ringde mobilen å då var den en man på nonnes som sa att han hade fixat min gitarr, så vi stack å hämtade den å sen satt vi och spelade lite:P sen fixade vi oss lite å sen gick vi och hämtade atara å sen cyklade vi hem till angelina för att hämta hennes kamera. sen tog vi lite olika roliga bilder å jag vill bara säga att denna dagen har varit toppen:D tack angelina för en sjukt kul dag tsm med dig, jag hoppas vi gör det fler gånger:) har inte fått bilderna va angelina än så lägger in dom senare:D alltså när jag har fått bilderna:D

 har inga andra bra bilder så det fick bli denna:P

Kommentarer
Postat av: angelina

hah malin logga in på msn så får du dom nu på momangen :)

älskar dig min lilla träningsfuskare :D<3

2010-08-25 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0