Förlåt:-(

ville bara säga förlåt till ricky, ricky även om jag vet att du hatar mig så vill jag bara be om ursäkt för alla fel jag gjorde mot dig, jag hoppas att du en dag förlåter mig och att vi iaf kan vara vänner. har inte så mycket mer att säga förutom: förlåt mig min underbaraste ricky jag lovar att jag aldrig mer ska vara taskig eller bossa över dig igen(L)

men det var bara ett litet kort inlägg till ricky och nu tbx till dagen som varit idag:d
jag och hannah träffade andreas och vi har hafft skitskojj:D nu har jag suttit och gjort om lite bilder och det blir nog några bilder från idag men för känsliga tittare så borde ni inte kolla för bilderna blev lite knasiga men väldigt fina:) 

  fotograaf:malin
modell:malin


Kommentarer
Postat av: elin karlsson

är du brunett nu? :oo

men snyggt! :)

2010-08-29 @ 21:21:09
URL: http://elonelinpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0