done whit everything

som rubriker säger, klar med allt! jag orkar inte ta skiten som alla lägger över på min axel, visst jag må va jävligt kort. men rapp i käften kan jag då fan tamme lova att är! gillar du inte det hos mig så gå din väg. jag föll för ett stup men klarade mig iaf, ngn fångade mig fasst han inte borde gjort det... men jag är ändå tacksam över det ricky(L)

i can fall from sky, or from a tree, but you are always there and catch me. i love you min lilla honey, du är honey å jag boney. vi hör ihop gumman(L) jag älskar dej bästa vän å det kommer jag alltid att göra! även om du lämnar mig så vill jag att du ska veta att när du vänder om ska jag möta dig och följa din väg. jag vill alltid finnas där för dig, alltid hjälpa dig, alltid dela dina tårar när du har några, och framför allt så vill jag ALLTID dela våra skratt tsm Hannah(L)

ville skriva några rader till dessa två personer som hjälpt mig genom mycket. och det finns andra som har hjälpt mig sjukt mycket också, t.ex: stina,sanna,stephi, mica,meja,dawid, och många många fler(L) ni ska alla veta att ni har en plats i mitt hjärta,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0