bimbot å matilda

idag har jag varit med mitt bimbo(hannah) och matilda:) vi tog lite bilder å dom ska jag lägga in såfort hannah har skickat dom för vi tog dom med hannahs kamera:P men asså min style var inte den bästa men vi gjorde lite olika stylar;) men ska bara fixa lite på msn å sen typ byta kläder sen ska vi träffa sån kille som dom känner typ:P men aah vi får väll se hur det går:D btw för att som inte vet så ska jag bli brunett, så om nån har lust å ge mig ngt bra förslag på ngn sida där man kan köpa snygga bruna hårförlängningar så säg till!:) skriver mer ikväll:D pusspuss:* 


Kommentarer
Postat av: stephi

vf färgar du bara inte den hårförlängningen du har nu? :)<3

2010-08-14 @ 13:55:33
URL: http://jeppeiskingefterstephi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0