bästa vännen

en vän som alltid ställer upp,en vänn som skiter i hur man ser ut,en vän som litar på sin vän,en vän som bryr sig.
en vän som alltid är ärlig,en vän som inte tar sin väns x, en vän som inte går bakom ryggen, en vän som kan välja sin vän framför killen.
en vän som aldrig skiter i sin vän,en vän som alltid finns kvar. ja allt dehär är tre vänner som jag känner,jag har 3 stycken som har mycket mer än allt dehär, dom här tre är speciella för mig. en är en familjemedlem. henne kommer jag alltid att ha kvar. hon har alltid funnits och kommer alltid finnas för mig och jag för henne. hon är min bästa vän och heter Mica aheinen vesterlund. till dig Mica skulle jag skulle offra allt. bara jag får behålla dig livet ut så är jag nöjd(L). den andra vännen har jag hafft sen i 1an,med andra ord en barndomsvän. vi red tsm och på sätt fick vi väldigt bra kontakt, henne kan jag ge mitt hjärta till för jag vet att hon inte tappar det. och hon heter Hanna larsson, att ge ett hjärta är inte så vanligt men dig Hanna skulle jag lätt ta ut det. den tredje bästa vännen jag har fick jag för 1 år sen,en ganska så ny bästa vän. såg henne och kände direkt att vi skulle bli väldigt bra kompisar, vi började i samma klass och då blev jag jävligt glad, dig kan jag ge allt och mycket mer till, du har aldrig svikit mig och kommer aldrig heller att göra det, du fyller min dag och gör mig glad när jag är ledsen. jag vet inte hur du lyckas men du får mig glömma alla mardrömmar jag hafft genom en svår tid, och den här underbara tjejen heter Stina wilhelmsson. jag skrev en låt till er som snart ska läggas upp på youtube, jag måste bara fixa lite med bilderna och så vidare, jag vill bara att ni ska veta att ni har en väldigt stor plats i mitt hjärta. och jag älskar er sjukt mycket på alla sätt som går att älska en bästa vän på! puss på er och jag hoppas ni läser detta(L)


Kommentarer
Postat av: hanna :)

tack <3

2010-08-05 @ 11:12:32
URL: http://www.hannahisabelllarssonblogg.se
Postat av: stina

malin! jag börjar lipa :') jag älskar diiiiig <33333333333333333333

2010-08-09 @ 10:33:59
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0