älskar bilder:D

älskar att göra om bilder:D hann inte lägga in bilderna på matilda å eve men det fixar jag imorn, sen blire att träffa linda ngn dag å de ska bli riktigt skojj:) hoppas jag:D men nu ska jag bara skriva lite snabbt om dagen å sen ska jag städa:(  fasst det finns inte så mycket at skriva,

1. vaknade av att mamam ropade att jag sover för länge
2. får stressa för att jag klivit upp för sent
3. mamam får skjutsa mig till skolan för att jag inte orkar cykla snabbt och då får jag gå från hennes jobb vilket gör att jag kommer till skolan 5 minuter innan vi börjar. snacka om stressigt.
4. sen har dagen så sjukt sakta så det finns inte mer sakta:P
5.dagen har varit kul men ändå tråkig:S
aah finns inte så mycket mer att säga, så nu tar jag å går å städar. skrvier nog mer imorn men måste få in lite fler bilder:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0